5000 bezoeken!

Het is zover, ik heb de 5000 bezoeken gehaald. Ik heb dit blog gestart op 1 Januari 2012 wat dus 19 dagen geleden is en ik heb vandaag de 5000 bezoeken gehaald! Ik was er zelf verbaasd over dat het zo snel ging.

Het komt neer op gemiddeld ongeveer 263 bezoeken per dag. En ik had het niet zonder jullie kunnen doen. Ik ben blij dat er elke dag weer zoveel mensen langskomen om mijn verhaaltjes te lezen over geld, economie en soms gewoon over niets spannends. Ik wil dan ook de bloggers die in mijn favoriete bedanken voor hun link naar mijn blog waardoor ik de nodige hits door heb gekregen. Ze waren mijn inspiratie om ook te beginnen met bloggen en mijn nieuws te delen met de wereld.

Ik hoop dat jullie nog met veel plezier mijn blogs blijven lezen en ik sta open voor commentaar. Hebben jullie nog tips voor mij? Zeggen jullie ga minder hierover bloggen of juist meer daarover? Ik hoor het graag!

Reacties

Gefeliciteerd! Ga zo door!
Realmam zei…
Gefeliciteerd! Dat heb je goed gefikst, ik deed er wat langer over :-)
Anoniem zei…
Gefeliciteerd met je 5000e bezoeker!
Ik heb geen tips voor je, ik geef liever reacties op andermans blogs :-)

Groetjes, VeggieMo
Immie zei…
Wow! Goed gedaan! Ik ben wel een tikkie jaloers op je... Maar goed, ik heb dan ook pas sinds gisteren een blog. ;-)
Kom je eens kijken?
Een mijlpaal. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Dat is snel gegaan!
Anoniem zei…
dat ging heel snel. Ik ben daar nog niet, maar we blijven eraan werken. Bedankt voor je link!

Pedro
www.teljecenten.be

Populaire posts