Leeft hij nog?

Ik kreeg al een berichtje in mijn laatste post of ik ook niet mijn internet aansluiting had laten afzetten voor het echt bezuinigen van kosten! Nou nee is het antwoord.

Ik geef toe het is een tijdje terug dat ik iets heb gepost, echter heeft dit als simpele reden dat ik een maandje op vakantie ben geweest :) Ik had er al eerder over bericht dat we een vakantie hadden gepland, maar ik had niet gemeld wanneer dit was. Dit was dus de afgelopen periode :P en ik was het vergeten te melden.

Ik ben nu dus weer terug en ik ga weer hard aan de bak. Hopelijk heb ik niet jullie lezers allemaal verloren en komen jullie weer met veel plezier lezen in mijn blog!

De vakantie zelf was top. Heerlijk genoten en veel te veel foto's gemaakt *kuch* 4000 *kuch* We hebben ze zelf ook nog niet eens allemaal gezien, maar gaan dit binnenkort doen. Uiteraard zal ik ook een aantal exemplaren hier posten voor jullie om te zien.

Morgen zal ik weer gaan posten over de dingen des levens, want ik las alweer een hoop veranderen in het land!

Reacties

Anoniem zei…
Welkom thuis en sterkte met terug wennen aan het gewone leven (of kost het je niet zulke moeite?) ;)
Anoniem zei…
Ik ben benieuwd naar je foto's! Fijn dat je weer gaat bloggen!
Het valt mee hoor... Werk snoept een hoop op altijd. Ben dan ook weer gewoon aan het werk gegaan waardoor je ritme ook heel snel is teruggevonden.
Holly Hobby zei…
Ah, een leuke reden; vakantie!

Welkom terug in ons kikkerlandje en .. blogland natuurlijk!

Populaire posts