Missie: Huis beter isoleren Deel 6: Kozijnen gekocht

Het is zover, we hebben de beslissing genomen om de aankoop door te zetten van de kozijnen. We staan nog steeds achter deze beslissing. Wat houdt dit nu feitelijk in?

Allereerst natuurlijk kost het een hoop geld. We hebben uiteindelijk besloten het te doen voor €25.000. Een flinke smak geld, maar dat zal zich in comfort bij ons uitbetalen.

Vandaag slechts een kort bericht. Maar wel een belangrijk bericht. De missie is hiermee daadwerkelijk begonnen! Aankomende donderdag wordt er ingemeten en in September zal er geleverd gaan worden. Ik ben erg benieuwd in ieder geval.
Fijne avond!

Reacties

Anoniem zei…
Deel 5 refereer je naar leuke emailwisseling maar tot mijn verbazing zie ik wel dat mijn bericht is verwijderd?

Niet enkel nieuwe kozijnen maar ook censuur !!!

Jammer.
Als ik per ongeluk een bericht heb verwijderd krijg je hierbij mijn excuses ervoor. Ik let er altijd goed op maar er kan altijd wat mis gaan natuurlijk. Het is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest.
Christine zei…
Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe dat het er nu uit ziet! Hopelijk geniet je er nog steeds van!
Christiaan zei…
Dit is wellicht een flinke klus. Hebben jullie hiervoor hypotheek/ lening voor afgesloten?

Populaire posts